2015. április 28., kedd

Lebetegedtem. :(

Sziasztok!

Lebetegedtem, ezért ma nincs energiám az írásra. Sajnálom, hogy így alkult, hiszen már előző héten sem fejezetet tettem fel, hanem csak egy novellát. 
Terveim szerint hétvégén két bejegyzés is lesz, mivel jövő héten elutazom egy iskolai program keretében, és nem lesz internet hozzáférésem. 
Szóval most kicsit szerencsétlenül alakul ez a két hét, de utána rendszeresen kerülnek majd fel a bejegyzések. :)
Szép hetet kívánok mindenkinek! 

Puszi: KilgarraKR

1 megjegyzés:

  1. Szia Anett!
    Semmi gond! A betegségről igazán nem te tehetsz, és szerintem mindenkivel előfordult már, hogy még felkelni sem volt energiája egy nyavajától.
    Az osztálykir-t is megértem. Az én osztályom is pont jövő héten megy terepgyakorlatra, de mint Mercinek is már említettem, rám itthon lesz szügség, de főleg az angoltudásomra. ;) Mivel holland rokonok jönnek, és rajtam kívül senki nem tud a szűk családi körben angolul, aki pedig mégis (bátyám) jelenleg nincs itthon (egyetem).
    Ami pedig a novellát ileti, mellette már említett apró hibákkal együtt is érdekes és izgalmas volt.
    Jobbulást és jó osztálykirándulást. Várlak vissza titeket!
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés