2015. május 2., szombat

Moly.hu - Tavaszi ajándékozás

Sziasztok!

Még nem ígérhetem meg, de ha holnap megjön az ihletem, akkor egy fejezetet vagy egy újabb kis novellát írok majd. Remélem, hogy így lesz, mert nagyon szeretek írni, de sajnos kényszeríteni nem tudom. Majd hallgatok egy kis Muse-t, hátha tényleg a múzsám lesz a zenéjük. :)
Szép hétvégét kívánok mindenkinek!

Puszi: KilgarraKR


Moly.hu - Tavaszi ajándékozás

A moly.hu-n sokszor tartanak ajándékozásokat, mindenféle alkalomból. Úgy gondoltam, hogy idén jelentkezem a tavaszi ajándékozásra. Még soha nem vettem részt ilyenen, de sok jót hallottam róla, így tettem egy próbát. :)


Az ajándékozás menete: 

Miután jelentkeztem az ajándékozásra, készítenem kellett egy kívánságlistát, és elküldenem az adataimat a szervezőknek. Lelkesen össze is válogattam pár (száz) könyvet, majd vártam, hogyan alakulnak tovább a dolgok. 
Egy hónappal később megtörtént a sorsolás. Kaptam egy levelet, amiben a kisorsolt párom minden adatát megkaptam, már csak annyi volt a feladatom, hogy kiválasszam az egyik könyvet a kívánságlistájáról, majd egy szép kis csomag keretében elküldjem neki. Közben izgatottan vártam, hogy az én csomagom is megérkezzen. 
Nem is kellett sokat várnom, hamar megérkezett a csomagom. Izgatottan nyitottam ki, mivel nagyon jó érzés volt, hogy postán könyv érkezett nekem. 
Egyáltalán nem csalódtam, nagyon aranyos és szépen összeállított csomagot kaptam, és a könyvet is nagyon jól kiválasztotta az illető. Bár biztos vagyok benne, hogy soha nem fogja ezt a bejegyzést olvasni, szeretném megköszönni annak, aki ennyire sok energiát fektetett bele abba, hogy szebbé tegye a napomat. Remélem, hogy az, akinek én küldtem csomagot, szintén meg van elégedve vele! :)


Könyv, amit kaptam:

Moira Young - Vérvörös út (Blood Red Road)


"Hogy megmeneküljön, küzdenie kell.

Hogy túléljen, vezetővé kell váljon. 

Saba világa darabokra hullik, amikor az ikertestvérét, Lugh-t fogságba ejti négy kabátos lovas. Saba ledönti, hogy megmenti, ezért nekivág a Pusztítók által hátrahagyott törvényen kívüli sivár tájnak. Ez egy brutális világ, ahol Saba felfedez magáról pár meglepő dolgot. Vad harcos, ravasz ellenfél és mindenek fölött legyőzhetetlen túlélő. Egy Jack nevű fenegyerekkel és egy Szabad Sólymok nevű lány forradalmár csapattal Saba útnak indul, hogy megmentse a testvérét - és talán az egész világot."


Végeredmény: 

Nagyon várom már, hogy elolvashassam ezt a könyvet, jónak ígérkezik. A főszereplőt a leírás szerint kemény fából faragták, így szinte biztos, hogy kedvelni fogom. Már az első pár oldalba, amolyan kedvcsinálóként, beleolvastam, de sajnos csak azután tudok nekikezdeni, miután visszajöttem az osztálykirándulásból. Nem bírnám elviselni, ha valami baja esne az út során, ezért inkább itthon hagyom, az útra pedig egy keményborítós könyvet viszek. ;) 
A lényeg az, hogy nagyon remélem, hogy nem fogok csalódni ebben a könyvben. Valószínűleg majd írok róla nemsokára egy értékelést. Addig is gyönyörködöm a borítójában, mert imádom a vörös színeket! *.*
Összességében nagyon örülök, hogy jelentkeztem erre az ajándékozásra, valószínűleg nem ez lesz az utolsó alkalom, hogy így tettem. Miközben összeállítottam a sorsoltamnak a csomagot, nagyon jó érzéssel töltött el a tudat, hogy mosolyt csalhatok majd az arcára. :)


1 megjegyzés:

  1. Ez egy nagyon jó kis kezdeményezés, kár, hogy én csak most, általad hallottam róla. Na mindegy, majd legközelebb én is rész veszek ebben. :)
    Egyébként ez a könyv tényleg baromi jó, csak ajánlani tudom, az egyik kedvencemmé - ha nem az abszolút favorittá - vált. Jó olvasást hozzá! :)

    VálaszTörlés