2015. május 12., kedd

Mesekönyv a láthatáron!

Sziasztok!

Két és fél óra írás után jutottam el oda, hogy a fejezet fele van meg. :D Valahogy nagyon nem megy ez most nekem.  Plusz tanulnom is kellett, ezért nem tudtam több időt szánni rá. Holnap megírom a másik felét és felteszem, de most már nincs energiám erre, mert közben elég késő lett. Sajnálom, hogy megint így alakult, de most van az év végi hajrá, úgyhogy a következő egy hónapban még sokat kell tanulni, de aztán már szerencsére lazulhatunk. :)
Viszont akkor most elárulom, hogy miért írtam előzőleg, hogy különleges a kapcsolatom a Scolar kiadóval. Nemsokára megjelenik egy könyv, amiben társszerző vagyok. Egy mesekönyvről van szó, amiben minden mesét egy külön ember írt, amelyet illusztrálni is nekünk kellett (ez a mi döntésünk volt). Azoknak, akik nem tudnak jól rajzolni, ez elég nehéz feladatnak bizonyult, de szerintem nagyon szép rajzok születtek a végén. Ezt a könyvet a Scolar kiadó fogja kiadni. Mindenki nagyon lelkes ezzel kapcsolatban, a kiadó is várja tőlünk az anyagot, mi is várjuk, hogy végre könyvként foghassuk a kezünkben a "művünket". Nagyon jó érzés, hogy még 2015-ben lesz egy kiadott könyvem. ^_^ Ha nem is teljesen az enyém, mert csak társszerző vagyok, akkor is nagy élmény.
Ha minden igaz, akkor kapok egy plusz példányt is, amit majd kisorsolok a feliratkozóim között. Remélem, hogy tényleg összejön, de ha nem, akkor én magam veszek egy példányt és azt sorsolom ki. :D

Puszi: KilgarraKR

2 megjegyzés:

  1. Hűűhaaaa! Ez nagyon menő :D sok sikert a könyvhöz! :)
    Egyébként várom a történet folytatását. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Anett!
    Gratulálok! Nagyon jó érzés lehet kinyomtatva látni saját soraidat. Most igazán irigyellek. De komolyan! Már el is kezdtem sárgulni belé! ;)
    Hajrá a fejivel! Megértelek, egyszerre nekem se mindig sikerül egy egész fejezet, ezért mikor több szabadidőm van, gondoskodom róla, hogy legyen pár fejezet tarcsiba a microsoft word-ön. Amúgy nálunk is most indul be a tanárok fantáziája, és az egész éves lemaradást most akarják behozni. Így holnap németből, pénteken fizika tz, hétfőn pedig matekdoga vár. Ráadásul egy komplex reálvizsgát is a nyakunkba varrtak, ami 4 tantárgyat foglal magába: fiz, kémia, biosz, föci. A matekvizsga félévkor volt. Ráadásul a tételeinket se kaptuk még vissza kijavítva, csak úgy 10/20 ból. És ez lesz 1.én-2.án.
    Na ennyit belőlem. ;) Sok sikert a könyvhöz, és hajrá feji!
    Már tűkön ülve várom a folytatást. Csak így tovább!
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés