2015. március 28., szombat

Reading time

Sziasztok!
Nem vagyok biztos benne, hogy érdekelni fog titeket az, amiről most írni fogok, de úgy gondoltam, hátha. Egy próbát biztos, hogy megér. ;)

Főleg bizonyos albumokat szoktam hallgatni, amiket folyton váltogatok. Merthogy néha annyi ideig tart egy-egy fejezet megírása, hogy két-három albumot is végighallgatok. 
De akkor vegyük is végig őket. ;)

Fish! - Csinálj egy lemezt


Nem ismerem a Fish!-t olyan régóta, de hamar belopták magukat a szívembe. Éppen ezért nagyon sokszor hallgatom a számaikat. Bár magyar banda, de ahhoz képest szerintem nagyon jó zenét játszanak. Életem első olyan koncertje, amit igazán élveztem az övék volt és ez az élmény örökké bennem él majd! :)

Muse - Origin of Symmetry


Nem tudom, hogy pontosan hány éve vagyok Muse rajongó, más néven muser, de az biztos, hogy már nagyon régóta. Eddig bármelyik számukat hallottam, egy olyan se volt, ami ne tetszett volna. És most, hogy nemsokára kijön a legújabb albumuk, újult erővel hallgatom a számaikat. De akármennyire is szeretem minden albumukat és számukat, a kedvencem akkor is az Origin of Symmetry.

Hungária - Rock and Roll


Ez az album egy örök klasszikus. Mindig fel tud vidítani és legszívesebben felpattannék és táncolnék, amíg véget nem ér, aztán újraindítanám, amíg már járni se tudok. Nagy köszönet a szüleimnek azért, hogy anno ilyeneket hallgattak! :)


Ennyi lett volna mára. :) E mellett persze még sok különálló számot hallgatok, van egy playlist-em is, de nehéz lett volna mindegyiket leírni, mivel van vagy 100 szám rajta. 
Ha esetleg belehallgattok, mondjátok majd el, hogy hogy tetszettek nektek! :)


4 megjegyzés:

  1. Szia Anett!
    Ebben is volt amit már hallottam( hungária), de a többit is lehet majd megkeresem. Ez is tud érdekes lenni, bár szerintem picit rövidre fogtad. :) Amúgy ha érdekel, én szívesen olvasnák könyvkritikákat, esetleg filmeket is, ha kifogynál az ötletekből. ;) De ha vannak még ötleteid, érdekes dolgokat tudsz kitalálni.
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Heni!
      Igen, tényleg kicsit rövidre sikerült. Ez azért van, mert hétfőn írunk egy nagy dolgozatot és arra tanulgatok. :)
      Mostanában csak mangát olvastam, arról meg nem igazán lehet véleményt mondani. Ha elolvastam egy könyvet, akkor majd írok szívesen kritikát róla. :)
      Puszi: KilgarraKR

      Törlés
    2. Szia!
      A mangák is biztos érdekesek, bár én még egyet sem olvastam, de a barátaim igen. Amúgy no problemo! Sok sikert a dogához! De tényleg... te hanyadikos vagy?
      Puszi: Heni <3

      Törlés
    3. Sziasztok!
      Heni! Látom, Anett már egy ideje nem írt (persze, gondolom az időhiány miatt), és látom, érdekelne, hogy hányadikos.
      Anett! Remélem, nem haragszol, hogy én írom meg. :D
      Heni, 9-esek vagyunk. Anettel egy osztályba járunk, tudtad? :)

      Törlés